Kazançlar hesapta

Eylül ayı sonuna kadar biriken kazancı 30TL’ye ulaşan yayıncılarımıza ödemeleri bugün yapıldı. Tüm yayıncı ve reklamverenlerimize teşekkür ederiz.

17 thoughts on “Kazançlar hesapta

  1. Zamanında ödeme için teşekkur ederiz reklam store 3 yıldır favori reklam şirketi

  2. teşekkür ederim yarın alacağım hesaptan

  3. allah razı olsun reklam stroeden herkeze bol bol kazançlar

  4. teşekkürler herşey için tam düzenli bir şirket gerçekten

    kolay gelsin

  5. adsense gibi dogru dürüst reklam istatisligi tutan tek yerli şirketsiniz teşekkürler

  6. Tşk ederim Reklamstore

  7. Türkiye’deki en iyi reklam ajansı.

  8. allah bizede nasip etsin inş 🙂

  9. Yeni Kaydoldum İnş İyi Kazançlara Vesile Oluruz 🙂

  10. Bende Yeni Katıldım Bakalım Nasılmış 🙂

  11. Zamanında ödemeniz için teşekkür etmeyi unutmuştuk.Çok teşekkürediyoruz…

  12. Yeni üye oLduk BakaLim inşallah bişiler yapariz

  13. internetten, bir reklama tıklayıp. reklam veren kaynağını bulup reklamstore yi keşfettim. bir deneyelim. acaba içerik için text reklamlar mevcutmu ?

  14. ERİŞ EMLAK Zonguldak Reklamstore ile 2 yıldır çalışmaktadır. Ödemeler zamanında yapılmaktadır. Güvenilir Reklamverenlerin Limanıdır.

  15. Reklam Store Çok Güzel Bir Sistem Ödemelerde Zamanında Yapılmakta Ama Türkiye’deki Tüm Reklam veren Kişiler İnternet Reklamına Az Bir Bütçe Ayırdığı İçin Tıklamalara Çok Az Veriliyo Bunun Sorumlusu Reklam Store Deil Ama Yinede Biz Sitemimizi Buraya Yapalım

  16. Çok güzel bir sistem tebrik ederim RekLamStore..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir