Ödemeler yapıldı

Nisan ayı sonuna kadar ReklamStore birikmiş kazancı 30TL’ye ulaşan yayıncılarımızın ödemeleri bugün banka hesaplarına yapıldı. Ödemeleriniz ile ilgili detayları ReklamStore hesabınızdan “ödeme raporları” bağlantısı altından da görebileceğinizi hatırlatıyor, tüm kullanıcılarımıza teşekkür ederiyoruz.

28 thoughts on “Ödemeler yapıldı

  1. Teşekkür ediyorum. Reklam store her zaman olduğu gibi yine zamanında ödememizi aldık. Sağolsun

  2. Evet şimdi gördüm teşekkürler :)

  3. Bu reklamstore den aldığım ilk ödemeydi zamanında ödeme yapması biz yayıncılara güven veriyor.Teşekürler reklamstore

  4. ben de reklamstora kaydoldum ve henüz ödeme aşamasına ulaşmadım, şuana kadar memnunum, sizlerin yorumlarını okudukça dahada güven almaya başladım, ilerki zamanlarda memnunkalırsam bütün sitelerimde yayınlamayı düşünüyorum,

  5. ödemelerin zamanında yapılması biz reklam yayıncıları çok memnun etmektedir.

  6. Ödeme için teşekkürler.

  7. ben neden kazanamıyom yaa daha 8 tl :D

  8. biz de reklam store ile yayıncılığa başladık bakalım hayırlısı olur inşallah.ancak tıklama başına kazandırma miktarları çok düşük.bazı tıklamalara neden ücret verilmediğini çözebilmiş değilim

  9. daha ödeme almadık ama alıcağımıza eminim teşekkürler reklamstore :)

  10. ödemeler yapıldı başlığını görünce bende bianda heyecanlandım, dedim reklamstore erken ödeme filanmı yaptı… ama yokmuş öyle bişey.. eski başlıkmış = ))

  11. kısmetse bizde alıcaz tamalayamadık daha :(

  12. Bende kısmetse Kayıt oldum ve onay bekliyorum :)

  13. Teşekkürler reklam store

  14. Ödelemer Zamanında Yapılıyor Güvenilir Bir Reklam Şirketi.

  15. Reklamstore Yayıncısı Olarak Tüm Reklamstore Çalışanlarına Tşk Ederim Ödemeler Tam Zamanında Yapılıyor Ama Şu Tıklamalara Az Vermesi Biraz Sıkıyo Daha Çok Ödeme Yapan Reklamları Alabilirlerse Daha Güzel Olacak ve Herşey Daha Cazip Olacak Bakalım Birgün Öylede Olur İnş.

  16. bakalım bu ayın sonunda nasipse ilk ödememi alacam.

  17. Biz daha reklamımızı alamadım :) alsakda para kazansak az :D

  18. Reklamları yeni yayınlamaya başladım. Yorumlarınızı okudukça yayıncıların güveni artıyor.

  19. Reklam Store guvenilirliğini kanıtlamış bir firma. Teşekkürler

  20. teşekkürler reklamstore.

  21. çok teşekkürler, ilk ödememi aldım

  22. reklamstore çok geliştirdi kendini bende denemek istiyorum umarım iyi getirisi olur

  23. fullhdvideoizle.net olarak videolarımızda reklamstore reklamlarını seçmeye karar verdik teşekkürler

  24. Yorumlarin hepsini okudum ve reklamstore reklamlarini yayinlamaya karar verdim.

  25. Reklam Store farkı açık bir şekilde ortada. Diğer reklam yayıncıları ile zaman kaybetmeyin. Hemen hemen hepsini denedim. En başarılı ve düzgün çalışma REKLAMSTORE da.
    Bu durumdan dolayı kendilerine teşekkürü bir borç biliyor ve teşekkür ediyorum.

  26. Adliye Sarayı

    reklamstore reklamlarını tercih ediyorum. Ödemeler zamanında.
    TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir