Yeni arayüzler

Bir süre önce yenilenen ReklamStore tasarımına paralel olarak kullanıcı kontrol panel tasarımlarımızın da yenilenmesini tamamladık. Yeni kontrol panelimizi kullanıcılarımızdan aldığımız geri dönüşler doğrultusunda, daha çabuk ve kolay kullanılabilir hale getirdik. Açılış ekranına kullanıcılarımızın en sık baktığı raporlar bölümünün hızlı bir özetini yerleştirdik. Kodlamamızda optimizasyonlar yaparak rapor sayfalarını hızlandırdık. Hoşunuza gitmiş olmasını umuyoruz. Tasarımımız ile ilgili soru, görüş ve önerilerinizi destek kısmından bize iletebilirsiniz.

31 thoughts on “Yeni arayüzler

  1. Ben beğendim. Raporların hızlanması çok iyi oldu, uzun zamandır yavaşlık vardı.

  2. çok güzel olmuş tebrikler

  3. Ciddi anlamda iyileşme mevcut. emeği geçenlere teşekkürler. Herkese bol kazançlı günler

  4. en kısa zamanda reklam yayıncınız olmayı düşünüyorum.

  5. hocam güzel olmuş tasarım ama tasarıma vakit ayırdığınızdan olsa gerek yeni eklediğim siteyi hala onaylamamışsınız :)

  6. benim hoşuma gitti açıkçası

  7. Slm.Arkadaşlar ben bu işte daha yeniyim sitemi daha güzel hale getirmek istiyorum reklam store ve güçlü kadrosuna güveniyorum.Teşekkürler iyiki varsınız.

  8. Yeni arayüz daha kullanışlı olmuş. Sayfalar çok daha hızlı açılıyor, önceden çok daha fazla bekliyorduk. Reklam store kendini yenilemeye ve güçlenmeye devam ediyor. Tebrikler iyi çalışmalar.

  9. Değerli Reklamstore Çalışanları,
    Bize elinize sağlık demekten başka bir şey düşmüyor.Eski ile yeni yazılım arasında büyük fark var. Güzel ve başarılı bir çalışma..

  10. Ben yeni katıldım ReklamStore’a. Bakalım güzel olucak inşallah. Birşey sorucam; oyunlu reklam var mı?

  11. Sitenin Yeni Görünümü güzel olmuş.eski görünümden daha iyi ve pratik olmuş…

  12. gayet kullanışlı olmuş.teşekkürler

  13. Teşekkürler ReklamStore…

  14. evet yeni içerik güzel olmuş

  15. ilginç olmuş başarılar

  16. Eskisine göre çok çok iyi olmuş.

  17. Evet yeni içerik çok güzel olmuş.

  18. Çok güzel olmuş tebrikler.

  19. Teşekkürler bizlere böyle fırsatlar sunduğunuz için.

  20. Teşekkürler bizlere böyle fırsatlar sunduğunuz için.

  21. Teşekkürler bilgi paylaşımı için

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir