Herkese hediye t-shirt

Temmuz ayı boyunca 50 YTL kazanç elde eden tüm yayıncılarımıza Reklam Store t-shirt’ü hediye ediyoruz. Türkiye’nin dört bir yanındaki yayıncılarımıza t-shirtlerini evlerine ücretsiz olarak gönderiyoruz. Çekiliş yok, kura yok. Temmuz ayı içinde sitenizde Reklam Store reklamları yayınlayıp 50 YTL kazanç elde etmeniz yeterli.

Kampanya detayları için lütfen tıklayınız.

63 thoughts on “Herkese hediye t-shirt

  1. Güzel walla
    Geçenlere hayırlı uğurlu olsun

  2. güzel bir uygulama, reklamstore a teşekkür ederiz, tshirtlerin resminide koyma imkanınız varsa memnun oluruz.
    iyi çalışmalar.

  3. Daha fazla gösterim, daha fazla kazanç :)
    çok güzel hizmet, inşallah hak eden yayıncılar hediyelerini kazanır.

  4. Teşekürler formu doldurdum dört gözle bekliyorum :) Yalınız örnek görüntüsü yokmu acaba merak ediyoruz ??

  5. güzel olmuş bu ya, google flan yapıyo sonuçta tanınır. belki ileride dünyayada yayılır bu reklam ağı.
    http://www.arkadascaylak.com

  6. Teşekkürler ReklamStore. Yanlız t-shirt örneğini de konuya eklerseniz güzel olur, merak ettik çünkü :)

  7. güzel bi uygulama teşekkürler reklastore inşallah 50 ytl yaparım ay sonuna kadar :)

  8. Çok büyük bir hediye olmamasına rağmen okuyunca heyecanlandım. Süper bir uygulama. Reklam Store yi kutluyorum. Ayrıca acayip merak ettim nasıl bişey acaba

  9. Güzel Uygulama Fakat Keşke Ay başında haber verseydiniz :D

    Bu arada bende diğer arkadaşlar gibi T-shirt örneklerini görmek isterim.

  10. evt grcekten gzl bi uygulama olmuş

  11. ewet gercekten guzel bir uygulama.

  12. Teşekkür ediyorum :)

  13. Çok iyi.Keşke onu kazanabilecek kadar hiitm olabilse.

  14. Süper tasarım t-shirtler isterük.

    Şu t-shirt tasarımları da hiç fena değil :)

    http://www.mammaliturchi.net/

  15. Çok güzel bir uygulama teşekkürler :)

  16. İsterdim bi t-shirt almayı ama baya bir zor :)
    Hayırlı olsun

  17. Çok güzel bir uygulama yine ReklamStore farkı (:

    teşekkürler..

  18. kazanabiliriz İnşallah

    herkese hayırlı kazançlar :)

  19. Güzel Bir Uygulama… Teşekkürler ReklamStore … Zor Ama 50 Ytl. Fakat Bütün İl İlçelerdeki.. Fazla Reklam Yayınlayan Üyelere Gönderseniz.. Böylece Sitenin Reklamı Olur.. T-shirt lere de sponsor Alsanız :):) hehe

  20. valla güzel uygulama biz yeni başladık 1 lira mız alla büyüktür

  21. güzel bir uygulama,ama benim 50YTL’yi geçmem bayağı bi zor :(

  22. güzel bir uygulama yayıncıları teşvik edici belki ayın sonuna doğru bizde kazanırız.

  23. ben geçerdimde reklam anlaşmalarımdan dolayı rs kıstım biraz.

    ama keşke 30 ytl üstü olsaydı.

  24. maalesef bize nasip olmadı:)

  25. güzel bir uygulama.

  26. Çok teşekkürler merakla bekliyorum güzel bir uygulama reklamstore çok büyüyecek inşallah.
    T-shirt resmi soran arkadaşlarda http://www.reklamstore.net/blog/wp-content/58et7.jpg
    bu resimdeki sanırsam :D.

  27. Kutluyorum Güzel Çalışma…

  28. güzel bir uygulama, reklam store çalışanlarını tebrik ederim…

  29. 50 ytl barajı gerçekten çok yüksek.. keşke daha düşük bir rakam olsaydı :(

  30. Tesekkürler reklamstore :)

  31. TeşekkürLer RekLamStore Daha Ne Gibi SüprizLerLe KarşıLaşacağız BakaLım :)

  32. bu ay benim için verimli geçti. kampanyadan haberdar olsaydım, ay başında sitelerimde sıklaştırırdım reklamları. neyse kısmet değilmiş.

  33. Birde şu t-shirt’in resmi olsaydı çok güzel olurdu :) nedir ne degildir bilelim ama dimi :)

  34. Çok Güzel uygulama . :)
    inşallah yapacam 50 ytl ama bu aylık zor görünüyo :)

  35. güzel bi kampanya..daha iyi kampanyalar bekliyorum…

  36. Merhaba,

    T-Shirt’e ait bir adet de fotoğraf koysaydınız çok bilgilendirici olurdu.

    T-Shirt fotoğrafını koymanızı rica ediyoruz.

  37. kampanya güzel.ama 50 ytl biraz fazla olmuş.sınır olarak ödeme yapışan 30 ytl olsa daha iyi olurdu.

  38. Çok güzel bir kampanya, hediyenin mahiyeti ve maddi kıymetinden öte gönül alıcı hoş bir olay. Teşekkürler Reklamstore…

  39. Ya gerçekten bir şey söylemek istiyorum, düşünün ki 50 ytl kazanca ulaşamadınız ve hediyenizi kaybettiğinizi düşünüyorsunuz ama reklamstore size bir sürpriz yapıyor ve Reklam Store’da gösterdiğiniz Temmuz ayı yayıncı performansınızdan ötürü size Reklam Store t-shirt’ü hediye etmek istiyoruz diye bir maille karşılaşıyorsunuz.İşte o an insan çok duygulanıyor sizi bilmem ama belki 50 ytl ye ulşamadım o t-shirti haketmedim ama buna rağmen reklamstore bana sahip çıkıyor gözümde hafif bir yaş yüzümde bir gülümseme oluşturuyorsa…Fazla uzatmıyorum ve demek istediğimi belirtiyorum:
    Ben Reklamstore’yi seviyorum :)

  40. Tüh yaa
    Keşke bu tshirt işini daha önce görseydim :(
    Temmuz ayının sonunda bu işe başlayınca doğal olarak tshirt kazanma imkanım olmadı :)
    ama bu ay kesin geçerim 30 YTLyi :D

  41. kullanmaya başladım memnun kaldığımı belirtmek isterim…

  42. çok mükemmel bi kampanya walla

  43. http://www.reklamstore.net/blog/wp-content/58et7.jpg
    Arkadaşımız Paylaşmış…Gerçekten Güzel Bir Etkinlik Ama Baraj Yüksek…Fazla Kişi aLamaz…

  44. sabırsızlıkla 15 ağustosu bekliyorum…
    ;))

  45. Alan arkadaslara hayırlı olsun :)

  46. aLanLara hayırLı oLsun ii oLdu yaw

  47. çok güzel bir çalışma.
    herkese teşekkürler

  48. Çok güzel bir uygulama. Bu ve bunun gibi uygulamalarla reklamstore çok büyüyecek. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. :)

  49. gerçekten süper bir kampanya umarim bu ay kazanırız bizde bu t-şhirtten :D herkese başarılar

  50. teşekurler çok mükemmel bi kampanya walla

  51. Az kaldı tşörtlere kavuşmaya :)

  52. Kesinlikle çok güzel bir çalışma.
    herkeze bol kazançlı günler…

  53. ÇOK GÜZEL BİR UYGULAMA TEŞEKKÜRLER

  54. bakalım hayırlısı 8. ay ıcerısınde de gecerlımı ben 7. ayın son gunu uye oldum :p

  55. Tişörtüm şuan üzerimde (: Teşekkürler ReklamStore…
    Nice Hediyelere….
    Bol Kazançlara…
    Herkese İyi Çalışmalar…
    By ucretsizvideo.com

  56. cok güzel olmus bu ellernize sağlik ..

  57. markalaşıyoruz gitgide , çok güzel

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir