Hafta sonu sürprizi

Bildiğiniz gibi Reklam Store’da ödemeler her ayın 15’inde veya takip eden ilk iş gününde yapılıyor. Bu ayın 15’i Cumartesi gününe denk geldiği için ödeme günümüz 17’sine sarkıyordu. Bu seferlik minik bir sürpriz yapalım dedik ve ödemeleri bugün yani 14’ünde tamamladık. Tüm yayıncı ve reklamverenlerimize teşekkür eder iyi bir hafta sonu dileriz.

25 thoughts on “Hafta sonu sürprizi

  1. Ödeme için tesekkurler…İnsallah reklamstore hakettigi yere en kısa zamanda gelir.

  2. valla helal olsun..

    param yatmış ödeme için teşekkürler.

    ReklamStore tebrikler inş hakettiğiniz yere en kısa zamanda gelirsiniz.

  3. Çok teşekkürler

    google bile yapmadı böle :)

  4. Bi baktım Hesabta.. Aynı gün aynı saat ve her zaman aynı.. Teşekkürler Reklamstore.com

  5. Tek kelimeyle süpersiniz. Ödemeler için teşekkür ederiz…

  6. evet Reklamstore yine farkını gösterdi :) Teşekkürler Reklamstore..

  7. Hafta sonu yatırmazsınız diye bekliyorduk, ama farkınızı ortaya koydunuz yine teşekkürler :)

  8. ben reklamstore de daha yeniyim ama yapılan yorumlara bakılırsa süper bir site;)

  9. Sitemize olan desteğinizden dolayı teşekkür ederiz.

  10. Artık hata da almıyoruz. Ödemeler de günün de oluyor.Sistem oturdu.Nazar değmesin.

  11. :)) henüz ödeme alacak kadar kazanamadım ama olsun. o günlerde gelir inşallah.

  12. Bende yeniyim, Başarılarınızın devamını diliyorum

  13. valla cok tsk ederim keske bütün reklam verenler sizin gibi olsa

  14. Gerçekten bu inanılmaz birşey. İnşallah böyle güzel düşünceler içinde görürüz sizleri. Çünkü diğer reklam şirketleri erkene değilde ne kadar geç olursa o kadar iyi olur felsefesi yürütüyorlar. Atmıyorum, başımdan geçti.

  15. Arkadaşlar Hiç Bi Reklam Sitesi REKLAMSTORE kadar iyi olamaz buna garanti veriyorum. 50 tane ünlü reklam sitesine başvuru yaptım daha mesaj gelmedi sesleri yok reklamstore saolasın 1 gün içerisinde mesaj yolladı ve kabul ettiğini söyledi umarım iyi kazanç elde ederiz. teşekkür reklamstore :) valla bi ara gelir çayınızı içeriz yav :)

  16. zamanı bırak, zamanından önce bile ödeme verebiliyorsanız bravo…

  17. Biz yeni olduğumuz için bu yorumlar bize daha çok güven veriyor.Herkese iyi kazançlar :) tabi bizede.

  18. Güvenlir bir hizmet verilmesi bizleri teşvik ediyor.

  19. Aynen katılıyorum. Bende kayıt olmaya kara verdim. Iyiki blog sayfasını incelemişim.

  20. yeni katıldım..yorumlar hemen al bi reklam diyor :)

  21. Güzel bir site. Google ödeme yapacağı zaman siteyi banlıyor. Şimdilik bu sitede yok.

  22. reklam yayımlayan iyi siteler arttıkça reklam veren de artacaktır ve Türkiye’de google tekeli kırılsın artık…

  23. Türkiye böyle bir hizmet görmedi.Teşekkürler reklam store.(Allah bereket versin)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir